wgniecenia na dachu powstałe przez spadające kasztany

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • firmek
    Rider
    • 2008
    • 477

    wgniecenia na dachu powstałe przez spadające kasztany

    damcyk, tak czy siak jak zgłosisz do ubezpieczalni (bo musisz- dlatego przy zawieraniu ubezpieczenia AC fotografują Auto i kluczyki oba komplety) i brak jednego kluczyka spowoduję że będą Tobie kazali wymienić !!!
    Pytanie tylko czy jak udowodnisz kradzież kluczyków (zgłoszenie na Policję itp.... ) ubezpieczalnia wyplaci Tobie odszkodowanie za zmianę zamków itd ( w tym celu musisz poczytać warunki AC - KR) i najlepiej podpytać u kogoś bardziej zorientowanego
  • tomekkowalski
    Drive
    S_OCP Member
    • 2007
    • 71

    #2
    wgniecenia na dachu powstałe przez spadające kasztany

    Witam.
    Moja Oktawia została ostatnio zbombardowana przez spadające kasztany, w wyniku tego powstało pare niewielkich wgnieceń. Słyszałem o metodzie usuwania wgnieceń bez konieczności lakierowania. Orjętyujecie się może gdzie na Śląsku można naprawić dach tą metodą ?
    Na marginesie nasze Skody mają bardzo cieniutką blaszkę.
    Pozdrawiam.

    Komentarz

    • esjot
      Ambiente
      S_OCP Member
      • 2005
      • 152

      #3
      Witam

      Mam namiary na takiego magika co naprawia w domu klienta w poniedziałek prześlę
      Ci namiary

      PZDR
      Superb - 2 Kombi

      Komentarz

      • wasyl
        L&K
        • 2005
        • 1084

        #4
        Ja też poproszę!
        ASV + Aligator MT K-ce 150 KM 320Nm
        www.wasilewski-foto.pl
        KIA 2,2 d (245KM i 523Nm)

        Komentarz

        • leszekmw
          RS
          • 2005
          • 5356

          #5
          nie znam sie na tym ale kiedyś rozmawiałem z kolegą który jest dobrym lakiernikiem i powiedział że jak nie są to jakieś wielkie wgniecenia to lepiej nie ruszać ponieważ przy wyciąganiu tych dołków coś tam się dzieje z farbą , chyba zaczyna sie naprężać czy coś i może potem odchodzić od podłoża czyli odpryskiwać.
          O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
          GVI 1.4TSI
          LANCIA YPSILON 1.2 MPI
          tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

          Komentarz

          • deespe
            L&K
            S_OCP Member
            • 2007
            • 1468

            #6
            no to ja już bym wolał mieć małe wgniecenia no bo przecież po kasztanach nie ma dużych niż ściągać później lakier z dachu
            :zlo: :zlo: South Side Madafaka Knight Rider's :zlo: :zlo:............................... prądownia ...

            Komentarz

            • esjot
              Ambiente
              S_OCP Member
              • 2005
              • 152

              #7
              Zamieszczone przez leszekmw
              nie znam sie na tym ale kiedyś rozmawiałem z kolegą który jest dobrym lakiernikiem i powiedział że jak nie są to jakieś wielkie wgniecenia to lepiej nie ruszać ponieważ przy wyciąganiu tych dołków coś tam się dzieje z farbą , chyba zaczyna sie naprężać czy coś i może potem odchodzić od podłoża czyli odpryskiwać.
              Z całym szacunkiem ,ale lakiernik ,który Ci to powiedział to nie zna się na tej metodzie usuwania uszkodzeń .
              Po wyciągnięciu to metodą czyli narzędziami CARBON nie ma śladu ,ani mikropęknięć lakieru jak to robi FACHOWIEC!
              Sam miałem takie zdarzeniem i śladu po wgnieceniach ani mikropęknięć , a mowy o ściąganiu całego lakieru mowy NIE MA.
              Na pewno jest to tańsza metoda od lakierowania elementu , cieniowania innych itd .itd.


              Zgodnie z obietnicą podaję namiary Dariusz Wyrobek 608 78 05 53

              PZDR
              Superb - 2 Kombi

              Komentarz

              • tomekkowalski
                Drive
                S_OCP Member
                • 2007
                • 71

                #8
                Witam.
                Dzięki za namiar będe dzwonił.
                Pzdr.

                Komentarz

                Pracuję...